۲۷ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۱۲

AP گزارش داد؛

زنان حاضر در پرونده پتریوس با کاخ سفید در ارتباط بودند

زنان حاضر در پرونده پتریوس با کاخ سفید در ارتباط بودند

دو زنی که مقدمات استعفای ژنرال باسابقه آمریکا از پست ریاست سازمان جاسوسی این کشور ( سیا ) را آماده کردند هر دو با کاخ سفید در ارتباط بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتد پرس، "پائولا برادول" و "جیل کلی" هر دو به طور جداگانه با کاخ سفید در ارتباط بوده و به این مکان رفت و آمد داشتند.

بر اساس اعلام کارکنان کاخ سفید، برادول، نویسنده کتاب زندگینامه "دیوید پتریوس" و فردی که رئیس سازمان سیا به دلیل ارتباط با وی مجبور به استعفا شد، در ژوئن سالهای 2009 و 2011 میلادی در کاخ سفید حضور پیدا کرده بود.

وی برای شرکت در جلسه ای با موضوع "سیاست افغانستان و پاکستان" در ساختمان اداره اجرایی آیزنهاور، که در مجموعه کاخ سفید قرار دارد به این محل رفته بود.

برهمین اساس "جیل کلی" زنی که شکایت او از برادول به دلیل دریافت ای میل های تهدید آمیز سبب لو رفتن ارتباط برادول و پتریوس شد، نیز در ماه های سپتامبر و اکتبر در کاخ سفید حضور داشته است.

پتریوس، جیل کلی، و برادول

به نوشته آسوشیتدپرس، هیچ یک از این دو زن در رفت و آمدهای خود به کاخ سفید با "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا دیدار نداشته اند.

بر اساس این گزارش، ارتباط این دو زن با پتریوس و ژنرال "جان آلن" سبب شده بود تا آنها بتوانند به کاخ سفید رفت و آمد داشته باشند.

علاوه بر جیل کلی، خواهر دوقلوی وی نیز که هر دو با ژنرل "آلن" در ارتباط بودند نیز در این جلسات حضور داشت.

در همین رابطه روز گذشته اعلام شد که جیل کلی با سفارت کره جنوبی در آمریکا نیز در ارتباط بوده و وزارت خارجه آمریکا وی را تایید کرده و برای انجام ماموریتی به سفارت کره جنوبی معرفی کرده بود.

این درحالی است که در هفته گذشته روزنامه دیلی تلگراف نیز در گزارشی از ارتباط جیل کلی با حلقه سیاستمداران فلوریدا و همچنین سفارت انگلیس در واشنگتن خبر داده بود. 

کد خبر 1745500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha